sobota, 28. november 2009

SOBOTNI JUTRANJI TEK OKROG BRDA PRI KRANJU


Kot strela je v petek zvečer priletela novica, da je potrebno našim otrokom, ki se v soboto zjutraj odpravljajo na plavalno tekmo v Kranj priskočiti na pomoč pri prevozu. Tokrat sva bila na vrsti midva. Sašo je že imel dogovorjene obveznosti, torej se ostala jaz. Kaj hitro sem koristno obrnila tudi v prijetno in se odločila, da jutranji sobotni tek odtečem kar v Kranju.

Na sporedu sem imela težji intervalni tek (3 x 4000 m), kar pomeni, da bi bilo fajn, če bi bila proga čimbolj ravninska. Odločila sem se, da se opravim do Brda pri Kranju in odtečem krog okoli protokolarnega objekta.

...pa smo se odpravili. V trdi temi in dežju - ob šestih iz Maribora, ob osmih sem bila že preoblečena in že v teku.

štartala sem kar na parkirišču ob bazenu


okrog in okrog - kamor pogledaš - sami kozilci




pot me je vodila pod avtocestnim viaduktom, preko reke


...čez polje in preko ceste

začela sem tam kjer so vsi končali, saj so vsi tekači, ki sem jih srečala tekli v nasportno smer

in že sem bila pri posestvu Brdo, kjer sem pokukala skozi prelepa kovana vrata (kaj dosti se tako ni videlo)



še en kozolec sredi travnika

...in tu se je moja pot okoli objekta končala - tam kjer so vsi začeli

še en pogled skozi zaklenjena vrata

in nazaj proti bazenu

Odkrila sem prelepo tekaško pot dolžine 15 - 16 km, od tega 8 - 9 km ravne, makadamske poti okrog Brda, stran od prometa, po gozdu in med samim zelenjem.


Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Draga Vanja.
    Vidiš, tako imam blizu, a še nikoli nisem tekla tu :)
    Pozdrav iz Gorenjske.

    OdgovoriIzbriši