nedelja, 13. januar 2013

JAZ PA BI ZDAJ...

Cel teden sem s treh strani poslušala: Mati, jaz pa bi zdaj. Ja, kaj pa? Ono, torto, ki si jo spekla.
Ha, ha, a mati je tisto malo prostega časa, ki ji ga ostane, raje porabila za uživanje v teku, kakor za peko slaščic.

Ampah, sem se oddolžila čez vikend. Ko so se včeraj vrnili s tekme, so bili nagrajeni z odlično sladico - Sacher torto. A ne pravo, temveč lažno. Prave ne pečem in je tudi nikoli ne bom. Za moj okus vsebuje absolutno preveč jajc in takšnih sladic ne pečem. Tale pa je čisto brez jajc in kljub temu ful dobra. Najpomembneje pa je, da je enostavna in hitro gotova, pa še sestavine so preproste.

LAŽNA SACHER TORTA

Sestavine:
  • 4 šalice jogurta (uporabila sem 2 šalici kefirja in 2 šalici jogurta)
  • 400 g moke
  • 200 g sladkorja
  • 1 dcl olja
  • 25 g kakava
  • 2 žlički sode bikarbone
  • sok ene limone
Za premaz:
  • marelična marmelada
Glazura:
  • 100 g masla
  • 150 g čokolade za kuhanje
  • 100 g sladkorja
  • 0.5 dcl mleka

Zmešam vse sestavine in izmiksamo gladko testo. Pekač za torto namažem z maščobo in vanj vlijem zmes. Pečem približno 45 minut na 180 stopinjah. Pečen biskvit ohladim.

Glazuro naredim tako, stopim maslo in čokolado, dodam sladkor in mleko, ter zmes tako dolgo segrevam, da se sestvine spojijo in spotijo. Glazuro nekoliko ohladim, preden z njo oblijem torto.

Biskvit prerežem na polovico. Prvo polovico položim na velik krožnik, navlažim s sokom in premažem z marmelado. Prekirjem z drugo polovico biskvita, ki jo prav tako po vrhu navlažim s sokom in premažem z marmelado. Na koncu torto prelijem s čokoladno glazuro in počakam, da se ohladi.

Kljub temu, da je "lažna" je odlična, super dobra, njamči. Probajte!







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar