nedelja, 10. marec 2013

SOJINI KALČKI NEKOLIKO DRUGAČE

Tokrat se kar nisem mogla odločiti ali bi najprej povedala kaj smo pekli ali kaj smo malo bolj zares jedli. Pa sem se odločila, da najprej pokažem glavno jed in nato sladico. Saj tako dejansko tudi jemo. 

Pa poglejmo. Konec tedna je Jernej preživel na mednarodni plavalni tekmi, zato smo so bili jedilniki prejšni teden obarvani s testeninami. Vmes se je našla tudi tale hitra kombinacija.

ŠIROKI REZANCI S SOJINIMI KALČKI

Sestavine:

  • čebula
  • nakaljena semena mungo fižola (zelena soja)
  • bučna semena
  • parmezan
  • široki razanci 
  • olivno olje
  • sol


Čebulo sem očistila, jo narezala na tanke trakove in jo prepražila na olivnem olju.


Dodala sem nakaljena semena soje, sol in bučna semena, ter vse sestavine na rahlem olju prepražila. Nakaljena soja je domača, le da je kalila nekoliko bolj dolgo in je imela doooolgi kalček.



Tik pred koncem sem dodala še naribani parmezan in vse sestavine fajn premešala.



Medtem sem skuhala široke rezance in jih dodala k dušeni zelenjavi.


Preden sem jed servirala, sem dodala še malo domačega olivnega olja, ki je dodalo pikico na i.


Odlična večerja pripravljena v najkrajšem možnem času.


Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar