četrtek, 17. april 2014

ČISTO NAVADEN AJDOV KRUH

Sem zadnjič našla en fini recept za ajdovo pogača, pa sem si mislila: No, pa bom spekla še ajdov kruh. 
In sem poparila moko, iz kvasa, sladkorja in vode v posebni skledici pripravila kvasec in kaj se je zgodilo potem? Ko sem nekoliko ohlajeni poparjeni ajdovi moki dodala še enotno moko, sol, olje in kvasec sem se spomnila, da sem oni dan tako zavzeto pripravljala domače dobrote, da sem "ubila" svoj najljubši kuhinjski pripomoček - mikser. 
Paaaa .... sem se lotila zadeve tako kot so to počeli nekoč. Z roko. Zamesila sem testo na roko. In ker sem tako vneto mesila in mesila in razmišljala, da bo testo ja mehko, ne pretrdo in ne preveč pocasto, sem pozabila dodati semena. A nič hudega, nastal je odličen čisto navaden ajdov kruh. 

Takoooo sočen in okusen!

AJDOV KRUH

Sestavine:

  • 30 dag ajdove moke
  • cca. 3 dcl kropa
  • 1 kocka kvasa
  • žlička sladkorja
  • malo vroče vode
  • žlička soli
  • žlica olivnega olja
  • 40 dag enotne moke


Ajdovo moko sem poparila in počakala, da se nekoliko ohladi. Nato sem dodala kvasec, ki sem ga pripravila iz kvasa, sladkorja in vode, moko, sol in olje, ter zamesila testo. Pokrila sem ga z kuhinjsko krpo in počakala, da naraste. Vmes sem skuhala še večerjo in spekla ajdovo pogačo. 20 minut, preden sem kruh postavila v pečico sem ga še enkrat pregnetla, oblikovala dva hlebčka in jih položila na pekač obložen s peki papirjem, ter pokrila s krpo in počakala, da je kruhec malo zrasel. Nato sem vsaki hlebček dvakrat zarezala in pekač postavila v segreto pečico. 
Kruh sem pekla cca. 45 minut. Prvih 15 minut na 250-tih stopinjah, nato pa na 200 stopinjah.









Print Friendly and PDF

2 komentarja: