petek, 18. julij 2014

SKUTINA PITA Z MARMELADO IN SLIVAMI

Slive sicer res še niso zrele, a sem imela še eno vrečko v zamrzovalniku in sem jih takole porabila.

SKUTINA PITA Z MARMELADO IN SLIVAMI

Sestavine:

testo

  • 420 g moke (1/2 ržene, 1/2 gladke)
  • 100 g sladkorja
  • 100 g masla
  • 1 jajce
  • 1 rumenjak
  • 1,5 žličke pecilnega praška
  • 1 vanilij sladkor
  • 1 žlica naribane limonine lupinice
  • ščepec soli
  • malo jogurta, če je testo pre suho


skutin nadev

  • 700 g manj mastne skute
  • 70 g sladkorja
  • 2 jajci
  • 1 vanilij sladkor
  • marmelada
  • slive


Stepla sem jajca, sladkor in vanili sladkor, ter dodala moko, pecilni prašek, sol in olje. Sestavine sem zmiksala, dodala malo jogurta, ter ponovno temeljito zmešala. Testo sem oblikovala v hlebček in ga za 20 minut postavila v gladilnik. Nato sem namastila pekač, testo razvaljala in ga položila v pekač. Višek testa sem odrezala in prihranila za mrežo.

Nadev sem naredila tako, da sem zmešala vse sestavine razen marmelade in sliv. Nato sem testo premazala z marmelado, preko enakomerno razporedila polovico nadeva, ga prekrila s slivami in preko poravnala še drugo polovico nadeva.

Pečico sem segrela na 180 stopinj in v vročo postavila pekač. Pecivo sem pekla cca. 1 uro, nato sem ga postavila na hladno in počakala, da se ohladi. 

FAJN OSVEŽILNO JE!






Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Njami, ob vseh teh tvojih čudovitih receptih, so se mi pocedile sline. Nove ideje vedno prav pridejo, hvala.

    OdgovoriIzbriši