četrtek, 16. april 2015

PANETTONE PO MOJE

Za velikonočne praznike, če se le da in če vreme služi svojemu lepemu namenu, pobegnemo v Dalmacijo na oddih, sprostitev in počitek. ... in potem ustvarjamo velikonočne dobrote šele en teden kasneje. No, jajc ne barvamo, si pa vedno privoščimo sladki kruh in potico.

A tokrat je bila velika noč po veliki noči krepko okrnjena. Glavna kuharica, je namreč obležala z virozo in visoko vročino.

A tale sladki kruh sem le uspela pričarati:

PANETTONE PO MOJE

Sestavine:

  • 600 g gladke moke
  • 1 kocka kvasa
  • 4 žlice rjavega sladkorja
  • ščepec soli
  • 100 g masla
  • 4 rumenjaki
  • cca. 3 dl vročega mleka
  • cca. 1 dcl borovničevca
  • 1 vanilijev sladkor
  • limonina lupinica


Moko sem presejala v večjo skledo, vanjo naredila jamico, noter nadrobila kvas, ga posula s sladkorjem in prelila jamico z vročim mlekom. Počakala sem, da je kvas narastl, medtem pa sem pripravila naslednje sestavine:
Rumenjake sem penasto zmešala s sladkorjem, nato sem dodala stopljeno maslo, domači borovničevec (ker ruma nismo imeli) in limonino lupino, ter sestavine ponovno dobro stepla.Nato sem zmes dodala moki in kvasu ,ter umesila gladko testo. 
Pokrila sem ga s krpo in počakala cca. 1 uro, da je naraslo. Testo sem razdelila na dva enaka dela in oblikovala dva hlebčka. Postavila sem jih na pekač obložen s peki papirjem, jih prekrila s krpo in počakala dobrih 30 minut, da so ponovno vzhajali. Medtem sem segrela pečico na 180 stopinj. 

Ker obeh hlebčkov nismo pojedli, sem dala enega v zmrzovalnik in nas bo pričakal ta vikend. Mmmmm!







Vzajane hlebčke sem trikrat od sredine navzven zarezala in pekač postavila v pečico. Kruhke sem pekla cca. 45 minut.
Print Friendly and PDF

1 komentar: