sreda, 29. julij 2015

ŠE ENKRAT PRESNO

V tej vročini, ko smo se v velikem ovinku izogibali štedilnika in pečice, sem se popolnoma navdušila nad presnimi sladicami.  

Edino kar me moti v mnogih receptih je to, da je takooo razširjena uporaba indijskih oreškov. Pa ne morem mimo vprašanja: "Zakaj bi uporabljala drage indijske oreške, ki sploh ne vem od kod prihajajo, če pa lahko uporabim domače orehe?" Če ima kdo pametni odgovor, ki me bo prepričal, bom spremenila mnenje. Do takrat pa bom uporabljala doma nabrane in zmlete orehe. 

Sladica pa je zelo okusna. In kako se prileže pri temperaturah nad 35 stopinj!

PRESNA TORTA V SKLEDI

Sestavine:

Dno:

  • rozine
  • orehi


Rozine in orehe sem zmlela v gosto pasto in jo enakomerno razporedila po dnu sklede. 

Prva in druga plast:

  • banane
  • orehi 
  • želatina
  • breskve
  • borovnice


Na pol zmrznjene zrele banane sem narezala na kose in jih vsipala v blender. Dodala sem mlete orehe in stopljeno želatino, ter sestavine temeljito zmiksala v gosto zmes. Maso sem razdelila na dva dela, ter prvemu delu dodala breskve in ponovno zmiksla. Dobila sem prvo plast in jo prelila preko dna.

Za drugo plast sem bananini masi dodala borovnice, sestavine zmiksala in maso prelila preko prve plasti v skledi.

Sladico sem za par ur postavila v hladilnik, da so se sestavine spojile in strdile.

Odlična sladica brez moke in sladkorja.









Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar