petek, 25. september 2015

FERDINANDOVI KOLAČKI

A vam je dolgčas, ker je grdo vreme? No, meni je redko kdaj. Takšne dneve izkoristim za gospodinjenje, kuhanje in peko. A ste opazili, da že kar nekaj časa nismo dali v usta nič sladkega? Ja, točno tako, nekoliko smo zmanjšali vnos sladkorja v naša telesa.

A tile Fernandli so odlična ne preveč sladka poslastica za deževen popoldan ali večer.


FERNANDLI

Sestavine:

za testo:
40 dag moke
3 rumenjake
4 dag kvasa
1 žlico sladkorja
malo mleka (po potrebi)

krema:
10 dag masla
1 velika žlica medu

preliv:
2 dl vrelega mleka
nekaj vaniljinega sladkorja


Kvas sem raztopila v malo mleka in ga primešala ostalim sestavinam. Zmešala sem gladko testo, pri čemer sem mleko dodajala po potrebi. Zgneteno testo sem takoj razvaljala na pravokotnik velikosti 40 x 20 cm. Premazala sem ga s kremo iz masla in meda, ter testo po daljši stranici tesno zvila. Zvitek sem razrezala na 3 cm široko rezini, katere sem položila na pekač in jih pustila cca. 1 uro vzhajati.

Pečico sem segrela na 180 stopinj in Fernandle pekla cca. 20 - 30 minut. Še vroče sem vsakega prelila z mešanico vrelega mleka in vanili sladkorja, nato pa smo takoj z njimi napolnili naše želodce.

Kdor želi jih lahko potrese še s sladkorjem v prahu, a pri nas se tega izogibamo.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar