četrtek, 8. oktober 2015

ALI JE TEK DOLGOČASEN?

Oni dan je nekdo med pogovorom navrgel "Tek je dolgočasen!" in spet kasneje je nekdo drug podal svoje negativno mnenje o aktivnosti, ki jo imam najraje. 
Pa mi je vse skupaj dalo misliti: "Ali je tek res dolgočasen?"

Zame tek ni zabava. Ne, to je delo na sebi, zaveza, osredotočenost in sprostitev. Dolgočasen? Niti pod razno. Je pa:

IZZIV.
Med tekom celotno telo trdno dela in s polnimi pljuči potiska eno nogo pred drugo, da mi pomaga izpolniti zadani cilj.

VZTRAJNOST
Tek te nauči fizične vztrajnosti, tudi kadar glava več noče. Z njim spoznaš kaj vse telo zmore, čeprav um mnogokrat želi drugače.

OSREDOTOČENOST
Tek ti pokaže, da zmoreš, če le hočeš. Oziroma kar je še boljše, s časom spoznaš, da si ga enostavno želiš.

VERA V SVOJE TELO
Tek te nauči verjeti svojemu telesu. Če ga ustrezno neguješ, te ne bo pustilo na cedilu in ti bo nudilo vedno več in več.


Skratka "dolgočasen" zame preprosto ni pravi izraz za tek.






Print Friendly and PDF

4 komentarji:

  1. Če primerjam kolesarstvo in tek, potem je tek sigurno bolj dolgočasen, saj v enakem času premagamo precej manj kilometrov, s tem pa tudi raznolikost pokrajine in vse kar z razdaljo spada zraven.
    Je pa res, da bolj ko si natreniran, raje tečeš. Vsaj tako je z mano ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaa, primerjati tek s kolesarjenjem je resnično zelo težko oz. nemogoče. Lahko pa tudi pri teku marsikaj občuduješ, česar pa na koles zaradi hitrosti ne vidiš. Oboje je fajn, vsaj meni. Lep dan!

    OdgovoriIzbriši
  3. Če nekaj počneš z veseljem, ti nikakor ni dolgčas. Ali tečeš, kolesariš, ali pa hitra hoja. Tek pri meni odpade, ker mi koleno ne dovoli, zato pa zelo rada hodim. Uživam pri tem, kot če bi tekla.

    OdgovoriIzbriši
  4. Če nekaj počneš z veseljem, ti nikakor ni dolgčas. Ali tečeš, kolesariš, ali pa hitra hoja. Tek pri meni odpade, ker mi koleno ne dovoli, zato pa zelo rada hodim. Uživam pri tem, kot če bi tekla.

    OdgovoriIzbriši