petek, 22. januar 2016

KREMNA JUHA IZ BOBA

Bob - pozabljena stročnica, ki se seje zelo zgodaj spomladi - med prvimi vrtninami. Je nekoliko drugačnega okusa kot fižol, a je zeeelo okusna. Uporablja se lahko v enolončnicah, kot priloga, v juhah, raznih omakah, Dalmatinci pa jo pripravljajo z blitvo.

Sama sem tokrat pripravila okusno kremno juho iz boba.

KREMNA JUHA IZ BOBA

Sestavine:


  • bob
  • čebula
  • česen
  • krompir
  • korenček
  • peteršilj
  • sol, poper
  • olje, voda
  • kisla smetana


Čebulo sem prepražila in ji čisto na koncu dodala dva sesekljana stroka česna. Sestavine sem premešala, dodala na kocke narezan krompir, korenček in bob. Vse skupaj sem še nekoliko prepražila, nato pa zalila z vodo, začinila, dodala sesekljan peteršilj in pustila cca. 20 minut, da se je juha skuhala. 

Kuhano sem zmiksala, dodala kislo smetano in že je bila juha pripravljena. Preden sem polne krožnike postavila na mizo, sem juho dekorirala še z žličko kisle smetane.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar