torek, 28. marec 2017

PREGREŠNO DOBER JABOLČNI ZAVITEK

Saj veste! Ko se pri nas peče burek, no ko Jernej peče burek, vedno ostane majhna kepica zesta, katerega jaz naslednji dan z največjim veseljem uporabim za dober domači jabolčni zavitek. Tokrat je eksperimentiral in za testo uporabil mešanico gladke in pirine moke.

Kombinacija je bila zmagovalna in testo pri vlečenju tudi ni kazalo prav nobenih znakov upiranja.

DOMAČ JABOLČNI ŠTRUDELJ

Sestavine:

  • vlečeno testo - domače
  • jabolka
  • orehi
  • žlica meda
  • cimet
  • cca. 200 g skute


Za nadev sem na lističe naribala jabolka, dodala mlete orehe, skuto, cimet in med, ter sestavine zmešala. Testo sem razvaljala in razvlekla, ter do polovice premazala z nadevom, ter zavila. Robove sem spodvihala in zavitek položila v pekač obložen s peki papirjem. Premazala sem ga z oljem in pekač postavila v segreto pečico. Zavitek sem pekla cca. 45 minut pri 180-tih stopinjah. Vročega sem pokrila s folijo in počakala cca. 20 minut. Nato sem ga postregla.

Planili smo na njega!



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar