četrtek, 25. maj 2017

SILICEA VITAL ŠAMPON JE ZAKON

Nisem usposobljena za podajanje mnenj kozmetičnih izdelkov, prav tako se na njih kaj posebej ne spoznam, a tokrat sem bila povabljena, da brez kakršnih koli obveznosti preizkusim šampon za lase Silicea Vital proizvajalca Hübner.

Pravijo, da je Silicea Vital šampon inovativen kozmetični izdelek, primeren za zdravje las in njihov večji volumen. Silicea Vital šampon baje nudi uravnan pH tretma, lase izdatno navlaži z dodatno vlago ter jih oplemeniti z mineralom silicijem, ki je izrednega pomena pri rasti las in njihovemu samoobnavljanju.

Mineral silicija je bojda za proizvodnjo keratina zelo pomemben, njegovo pomanjkanje naj bi povzročilo izrazito krhkost las in upočasnitev izgradnje lasu. Las se ob zadostni količini kreatina predvidoma ne cepi, na izgled pa je sijoč in brez mikro poškodb.

Trdijo, da je mešanica hranilno aktivnih sestavin Silicea Vital šampona izrednega pomena tudi pri sami kakovosti lasnih čebulic, ki sploh omogočajo rast lasu. Zdrava lasna korenina pa omogoča zdrav razvoj lasu.

Prednosti Silicea Vital šampona naj bi bile naslednje:

lasišče je obogateno z biotinom
lasje so dobro negovani, navlaženi
lasna čebulica je nahranjena, regenerirana
lasna struktura je močnejša ter na izgled bolj vitalna
lasje postanejo prijetni na otip ter bolj bujni
izrazi se večji volumen las
regeneracija lasišča, odstranjevanje morebitnega prhljaja
ne vsebuje parabenov, silikonov in nafte.
je brez gensko spremenjenih organizmov.


Izdelek naj bi bil primeren za uporabo vsem, ki so vegansko usmerjeni.

In kakšno je moje mnenje:
Šampon sem preizkusila iz gole radovednosti, saj namreč že dobra tri leta za pranje las uporabljam izključno naravna mila, katera glede na lastne izkušnje dejansko ohranijo naravni volumen las. Ker šamponov za lase praktično več ne uporabljam (morda dva- do trikrat na leto), me je resnično zanimalo, kaj bodo moji lasje rekli na Silicea Vital šampon.

Torej ...
Kompakten in gost šampon (kar je že prva stvar, ki mi je bila všeč) sem nanesla na mokre lase in pričela s pranjem. Ejjj, šampon se je v trenutku izdatno in bogato spenil že ob prvem pranju, kljub temu, da so bili lasje kar precej umazani. Nato sem ga nežno vmasirala v lasišče, sprala in postopek ponovila še enkrat. Šampon sem ponovno nežno vmasirala v lasišče, tako da so se vse aktivne sestavine dobro vpile v površino kože lasišča. Nato sem šampon dobro sprala in lase ovila v frotirko. Prav navdušena sem bila nad dejstvom, da je na glavi ostala gosta in kompaktna kepa las, ki jih je bilo potrebno le še razčesati.

Kaj pa naslednji dan?
Ker sem si lase oprala zvečer, sem prvotno navdušenje nekoliko potisnila v kot, saj me je zanimalo, kakšni bodo lasje zjutraj. Ja, .... super. Lasje so bili mehki, prijetni na otip in bujni. Ras da so bili nekoliko bolj mehki kakor pri pranju z milom, a daleč od tega kot pri uporabi navadnega šampona.

Zadnja beseda:
Šampon je definitivno vreden uporabe in ni mi žal, da sem ga preizkusila. Najdete ga tukaj:

SILICEA VITAL ŠAMPON

... pa lep dan - Dan mladosti še naprej!!!





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar