torek, 20. februar 2018

NJAAAMI!

Čeprav se že skoraj dve leti uspešno izogibamo sladkim jedem, pa na praznovanju torta pač ne more in ne sme manjkati. Taka sočna, okusna, ne preveč sladka in spečena z obilico dobre volje in veselja. Tokrat sem se odločila za belo različico. Bel biskvit, bela krema in slastne maline. Odlična kombinacija, ki se ji ne moreš upreti.

In se ji tudi nismo. Ostal ni niti en sam samcat kos.

BELA TORTA S KOKOSOM IN MALINAMI

Sestavine za biskvit

  • 8 jajc
  • 200 g mletih mandljev
  • 3 velike žlice sladkorja v prahu


Sestavine za kremo:

  • 500 g mascarpone sirčka
  • 250 g sladke smetane za stepanje
  • 3 velike žlice bele linolade
  • kokos po okusu


Za nadev:

  • 500 g malin


Za navlažitev biskvita:

  • rum
  • voda


Torto sem delala po delih, kar pomeni, da sem zjutraj spekla biskvit - oblate, nato sem si privoščila dozo teka in druženja s prijatelji, zvečer, pa sem jo sestavila in naslednji dan servirala.

Za biskvit sem penasto stepla (8 minut) rumenjake in sladkor, ter počasi dodala mlete mandeljne in polovico beljakovega snega. Sestavine sem previdno zmešala in na koncu ročno vmešala še preostali beljakov sneg. Maso sem razdelila na tri enakomerne dele in trikrat napolnila namaščen pekač, kar pomeni, da sem vsak biskvit spekla posebej. Pekač sem postavila v segreto pečico in biskvit pekla cca. 15 minut na 180-tih stopinjah.


Za kremo sem zmiksala mascarpone sirček z linolado in mu na koncu dodala še stepeno smetano in kokos. Maline sem odmrznila.

Prvo oblato sem položila na krožnik in jo navlažila z mešanico vode in ruma. Preko sem enakomerno razporedila kremo in nato še plast malin. Postopek sem še enkrat ponovila in na koncu vse plasti prekrila s tretjo oblato, ki sem jo prav tako navlažila. Vse skupaj sem premazala s preostalo kremo in okrasila z orehi.

ZELO DOBRO!





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar