četrtek, 27. avgust 2015

ŠVICARSKI KOLAČ

Ribez smo sicer že pobrali, a ga imamo spravljenega v zmrzovalniku. In tale Švicarski kolač se je prav prilegel - kot lahka sladica.


ŠVICARSKI KOLAČ

Sestavine za testo:
210 g moke
140 g masla
1 jajce
4 žlice sladkorja
1 ščepec soli

Sestavine za nadev:
500 g rdečega ribeza
100 g sladkorja
2 jajci
5 zvrhanih žlic zmletih mandljev
3 beljake

Sestavine za testo sem dala v skledo in zmešala, testo oblikovala v kepo, ga zavila v folijo in ga postavila za 1 uro v hladilnik.

Pečico sem segrela na 180 stopinj.

Sladkor in jajca sem penasto stepla, vmešala mandlje in ribez, ter na koncu z leseno kuhalnico primešala stepene beljake.

Testo sem enakomerno porazdelila po namaščenem pekaču, tako da sem na strani naredila rob. Na testo sem premazala nadev in pekač postavila za cca. 1 uro v pečico.

Ohlajeno sladico lahko posujete s sladkorjem, ali pa tudi ne.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar