sreda, 26. november 2014

PEČEM Z VENDELINO: JABOLČNA PITA

Včasih se mi zdi, da nisi in in da nisi "fensi", če ne kuhaš nekih odpičenih jedi, če ne mešaš čudnih okusov in ne serviraš hrane kot največji svetovni umetnik. Pa sem se zato odločila, da spečem čisto navadno jabolčno pito in to s pomočjo sestre Vendeline. No, recept sem sicer nekoliko priredila, a še vedno je bila čisto navadna pita.

JABOLČNA PITA Z OREHI

Sestavine:

Krhko testo:

  • 35 dag moke - uporabila sem polnozrnato
  • 1/2 pecilnega praška
  • 12 dag sladkorja vprahu (uporabila sem 10 dag navadnega sladkorja)
  • sesekljana limonina lupinica (nisem je imela)
  • 1 vanili sladkor
  • 15 dag masla (10 dag kokosovega masla)
  • 2 rumenjaka
  • 4 žlice kisle smetane ali mleka (dodala sem navadni jogurt)


Nadev:

  • 1 kg jabolk
  • 8 dag sladkorja
  • 1 žlica drobtin (dodala sem cca. 10 dag mletih orehov)
  • 6 dag masla (tudi brez njega gre)
  • 1 žlica ruma (žal ga nimamo)
  • dodala sem tudi cimet


 V skledo damo moko, pecilni prašek, sladkor, limonino lupinico, vanilijo in maslo. Maslo in moko najprej stremo, nato dodamo rumenjaka in smetano, ter zmesimo testo. (Sama sem maslo kar stopila in ga primešala vsem ostalim sestavinam). 
Testo razdelimo na dva dela in ga razvaljamo. (Uporabila sem 2/3 testa in ga s pestjo enakomerno razgrnila po namaščenem pekaču).

Z eno testeno ploščo obložimo malo namazan okrogel pekač tako, da so robovi pekača obloženi za centimeter visoko. Na testo razgrnemo jabolčni nadev. Po vrhu naložimo drugo plast testa (sama sem iz preostalega testa zvila svaljke in jih v obliki mreže zložila preko jabolčnega nadeva) in pečemo 60 minut pri 180 stopinjah.

Nadev: Jabolka olupimo, nastrgamo na listke, pomešamo s sladkorjem, popraženimi drobtinami in rumom (Jaz sem jabolka očistila, naribala, ter pomešala s sladkorjem, orehi in cimetom).

Tudi sestra Vendelina pravi, da je jabolčna pita boljša, če na testo najprej damo 3 žlice orehovega nadeva. Jaz pa sem orehe kar zmešala k jabolkam.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar