petek, 1. avgust 2014

POLETJE ZA PEKO

Ker nas letošnje poletje še ni uspelo radodarno nagraditi z vročino in soncem, se tokrat tudi peka domačega kruha ni prekinila. V bistvu je kar pasalo vsaka dva dni vklopiti pečico in nekoliko segreti domačo kuhinjo. 
Haloooo, kaj sem rekla? Segreti? Ooo, prejšnja leta smo se zapirali pred vročino, letos pa jo žal iščemo. Se mi zdi, da se moje kosti še kar niso dodobra segrele. 

In kakšen kruhec je tokrat nastal? Navadni polnozrnati z malo jogurta.

NAVADNI POLNOZRNATI KRUH

Sestavine:

  • 30 dag polnozrnate moke
  • 30 dag gladke moke
  • 1 kocka kvasa
  • žlička sladkorja
  • žlička soli
  • žlica olivnega olja
  • cca. 1 dcl jogurta
  • cca. 2 dcl vroče vode


Moko sem presejala v večjo skledo in vanjo naredila jamico. Noter sem nadrobila kvas, ga posula s sladkorjem in jamico do vrha zalila z vročo vodo.
Ko je kvasec kipnil, sem dodala sol, olje, jogurt in vročo vodo,ter zmiksala gladko testo. Pokrila sem ga s krpo in počakala dobro uro, da je naraslo na dvakratno svojo količino. Nato sem ga ročno pregnetla, oblikovala hlebec, g pokrila s krpo in ponovno pustila počivati še cca. 20 minut, da se je segrela pečica. Nato sem kruh tri krat zarezala in pekač potisnila v pečico. Kruh sem prvih 15 min. pekla na temperaturi 250 stopinj, nato pa še cca. 30 minut pri temperaturi 200 stopinj. 
Pečen kruh sem položila na rešetko in počakala, da se je ohladil, nato sem ga shranila v vrečko. No še prej pa sem probala kakšen je. Zelo dober!






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar