četrtek, 20. september 2018

RES DOBRA SLIVOVA PITA

Sosedje imajo slivo. Tisto staro. In ker je letos sadja za vse dovolj in še malo več, smo tudi mi bili deležni njihovih odličnih sliv. Tisto kar ni šlo v marmelado in želodce je ostalo za tole odlično, sočno pito.

SLIVOVA PITA

Sestavine:

krhko testo
  • 230 g moke
  • 110 g masla
  • 1 žlica sladkorja v prahu
  • 1 manjše jajce
nadev
  • 600 g sliv
  • 50 g mletih orehov ali lešnikov
  • 100 g sladkorja v prahu
  • 1 dl kisle smetane
  • cca. 300 g skute
  • 3 jajca
Iz sestavin za testo sem ugnetla gladko testo in ga za 30 minut pospravila v hladilnik. Nato sem ga enakomerno porazdelila po okroglem, namaščenem pekaču.

Pečico sem segrela na 180 stopinj.

Testo sem pošpikala z vilicami, potresla z orehi ali lešniki in preko zložila izkoščičene slive. Jajca sem razžvrkljala in vmešala kislo smetano in skuto, ter dodala sladkor. Maso sem enakomerno razdelila po slivah, ter model postavila v segreto pečico.

Pito sem pekla cca 45 minut.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar