četrtek, 1. avgust 2013

VIŠNJEVA SLADICA ZA VROČE DNI

Vam je vroče? Bi se želeli malo ohladit? Poizkusite tole odlićno, hladno višnjevo sladico!

VIŠNJEVA SLADICA ZA VROČE DNI

Sestavine:

  • zavitek otroških piškotov
  • 1 dcl toplega mleka
  • žlica ruma ali kakšnega drugega domačega likerja
  • 250 g višenj
  • 100 g sladkorja
  • 2 vanili sladkorja
  • 1 zavitek želatine v lističih
  • 750 g skute
  • 4 dcl sladke smetane za stepanje


Piškote sem namočila v mleko pomešano z rumom, ter jih zložila po dnu tortnega modela, ter po obodu. Piškote, ki stojijo navpično sem za 2 cm skrajšala, da niso bili previskoki.

Višnje sem zmešala s sladkorjem in vanili sladkdorjem, ter jih na rahlem ognju segrela skoraj do vretja. Za tem sem jih zmiksala in v zmiksano zmes raztopila namočeno želatino.

2 dcl sladke smetane sem stepla, ter jo skupaj s skuto zamešala med višnje. Kremo sem enakomerno premazala preko piškotov, ter pekač postavila v hladilnik. Ko se je masa povsem ohladila, sem preko premazala še plast stepene smetane.

Sladico smo hranili v hladilniku, a ker je odličnega okusa je kaj hitro zmanjkala.








Print Friendly and PDF

1 komentar: