sreda, 27. avgust 2014

ZA KONEC POČITNIC

No, saj počitnic še ni konec, a otroci so se vrnili z morja in kot najboljša mama na svetu (hahaha) sem jih seveda pričakala z odlično sladico. 

Glede na to, da je bila skleda zvečer na tričetrt prazna, je očitno, da je bila pita resnično okusna. 

SKUTINA PITA Z BOROVNICAMI

Sestavine:


testo

  • 420 g moke
  • 100 g sladkorja
  • 120 g kokosovega masla
  • 2 jajci
  • 1 pecilni prašek
  • 1 vanilij sladkor
  • ščepec soli


skutin nadev

  • 600 g manj mastne skute
  • 70 g sladkorja
  • 2 jajci
  • 1 vanilij sladkor


premaz

  • borovnice


posip

  • sladkor v prahu (po želji)


Najprej sem se lotila testa. V večji skledi sem zmiksala jajca in jim postopno dodala razstopljeno kokosovo maslo. Ko sem dobila gosto zmes, sem dodala ostale sestavine in zamešala testo. Pokrila sem za s folijo in ga za 15 minut postavila v hladilnik. Nato sem 3/4 testa razvaljala in ga položila v namaščen okrogel pekač, tako da so bili robovi do vrha pekača obloženi s testom. Preostalo testo sem odrezala in ga uporabila za trakove, ki sem jih na koncu v obliki šahovnice razporedila po nadevu.

Po testu sem posipala sveže borovnice in jih posula z malo sladkorja. Preko sem enakomerno razporedila nadev, katerega sem naredila tako, da sem zmiksala vse sestavine.

Pekač sem postavila v segreto pečico in pito pekla cca. eno uro na temperaturi 180 stopinj. 

Nekoliko ohlajeno sladico sem narezala na trikotnike in jo postregla. 







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar