petek, 26. maj 2017

KER JE SEZONA JAGOD

Sezona jagod je na višku. Mamljivo nas vabijo že skoraj na vsakem vogalu. Le kdo se jim lahko upre? Mi vsekakor ne. Tokrat sta na voljo dve opciji. Ena dokaj enostavna in druga še bolj enostavna. Takole gresta:

SKUTINA TORTA Z JAGODAMI

Sestavine:

  • otroški piškoti
  • jagode
  • smetana za stepanje
  • skuta
  • kisla smetana
  • želatina
  • kava


Piškote sem namočila v kavo in jih zložila v pekač. Jagode sem očistila in jih na hitro zmiksala s paličnim mešalnikom. Smetano sem stepla in po navodilih pripravila želatino. Nato sem zmešala skuto, kislo smetano, jagode in želatino, ter na koncu dodala stepeno smetano. Nadev sem enakomerno razporedila po piškotih, pekač postavila v hladilnik in počakala cca. 2 uri, da se je nadev strdil.

Nastala je reeeees dobra tortica:





Lahko pa si privoščite tole:

JAGODE S SMETANO

Sestavine:

  • jagode
  • smetana za stepanje


Jagode sem očistila in narezala, ter jih nadevala v šalčke, ter okrasila s stepeno smetano. Odlična brezgrešna sladica za zvečer.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar