četrtek, 30. avgust 2012

Z OKUSOM PO MENTOLU

Kar nekaj časa je že preteklo od zadnjega objavljenega recepta, a to ne pomeni, da na počitnicah nismo pekli in kuhali. Oooo, pa še kako smo. Kuhali in tudi ogromno pekli. A te dni sem razmišljala kaj napraviti z dišečo meto, ki se je letos takooo razrastla, pa sem našla tale recept.

METINA PITA

Sestavine:

Testo:
150 g moke
120 g masla
sol
1 dcl vode

Nadev:
1 kg skute
2 žlici medu
sladkor po okusu
2 jajci
3 žlice sesekljanih metinih listov

Iz navedenih sestavin zamešam gladko testo in ga razvaljam. Položim g v namaščen pekač in postavim v segreto pečico. Testo pečem 15 minut na 200 stopinjah.

Nato se lotim nadeva. Sladkor in jajca penasto zmiksam, dodam skuto, med in meto, ter sestavine ponovno premešam.

Nadev enakomerno razporedim po poredhodno pečenemu testu. Pito pečem cca. 45 minut na 180-tih stopinjah.






Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. mmmmmmmmmmmmm..... zelo dobro, jaz meto uporabljam šele zadnje leto, prej me ni preveč mikala, sedaj mi je pa zelo všeč. To testo je zanimivo, nisem še delala pite, naredim pa domače kremšnite s podobnim testom, s tem, da uporabim skuto in kislo smetano namesto masla. pride zelo krhko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kremšnita z meto? ...sliši se dobro. A nam lahko izdaš recept?

      Izbriši