četrtek, 16. oktober 2014

POSLADKAJMO SE NA HITRO

Na mizi je ležala povsem zrela hruška in noben je ni hotel pojesti. Pa je bil ponedeljek, ko je pri nas mala nedelja, kar pomeni, da je teka prost popoldan, pa se mi je zazdelo, da bi bilo fino na mizo postaviti nekaj sladkega. 
A tisto nekaj sladko je moralo biti hitro pripravljeno, ne preveč obilno in sočno. In tako so nastali tile okusni hruškini mafini.

MAFINI S HRUŠKAMI

Sestavine:

  • 90 g koruzne moke
  • 210 g polnozrnate moke
  • 1/2 pecilnega praška 
  • 1/2 ČŽ sode bikarbone
  • 2 ČŽ mletega cimeta
  • 1 jajce
  • 100 g slakdorja
  • 80 ml olivnega olja
  • 250 ml navadnega jogurta
  • 1 hruška
  • modelčki za mafine


Pečico sem segrela na 180 stopinj in pekač za mafine obložila s papirnimi modelčki.
Hruško sem umila, očistila in narezala na majhne koščke.
Jajce in sladkor sem stepla, ter dodala olje in jogurt, nato pa še mešanico preostalih suhih sestavin.
Na koncu sem na rahlo primešala hruške, ter maso razporedila po modelčkih.

Mafine sem pekla cca. 30 minut na 180-tih stopinjah.









Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar