torek, 11. november 2014

SLADICA NA MARTINOVO

Ob 11-tih in 11 minut nastopi Martinovo. Mnogo se boste poveselili, mnogi bomo imeli navaden dan, če pa imate čas pa lahko svoje najbližje presenetite s tole odlično jesensko sladico.

ČOKOLADNA HRUŠKOVA TORTA

Sestavine:

  • 100 g kokosovega masla
  • 150 g sladkorja
  • 4 jajca
  • 100 g temne čokolade
  • 80 g polnozrnate moke
  • 60 g mletih mandeljev
  • 25 g kakava v prahu
  • 1/2 pecilnega praška
  • ščepec soli
  • 600 g čvrstih hrušk


Hruške sem umila, jih po dolžini narezala na polovico, ter jim odstranila koščice in peclje. Narezala sem jih na krhlje.




V kozico sem nalila 3 skodelice vode, dodala polovico količine sladkorja in hruške. Počakala sem da je zmes zavrela, ter vse skupaj kuhala cca. 20 minut. Hruške morajo biti v celoti prekrite z vodo.

Čokolado sem nalomila na manjše kose in jo stopila v mikrovalovni pečici. Prav tako sem raztopila kokosovo maslo.

Pečico sem vklopila na 180 stopinj in z maščobo namazala pekač in ga potresla z moko.

Penasto sem umešala maslo in preostali sladkor, ter dodala jajca. Zmiksani zmesi sem dodala še stopljeno čokolado in ponovno premešala. Nato sem dodala vse suhe sestavine, ter mešala tako dolgo, da so se sestavine fino združile.

Testo sem vlila v namaščen model, po vrhu pa razporedila krhlje hrušk. Sladico sem pekla cca 45 minut. Nato sem jo nekoliko ohladila in postregla.














Kdor pa želi, lahko torti doda sladko smetano in vanilijev sladoled.
Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Odlična kombinacija hruške in čokolade,pika na i pa vanili sladoled,ki ga bom prelila s sokom jurke.Hvala Vanja;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, čokolada oz. kakav s hruškami se res dobro ujema, še posebej, če torta ni preveč sladka. Verjamem pa, da bo s sladoledom še boljša - mi je v tej kombinaciji nismo preizkusili (kalorije so kalorije, hahaha). Veselo martinovanje!

      Izbriši