torek, 20. oktober 2015

RES HITRA SKUTINA TORTA

Mislim, da že kar nekaj časa po spletu kroži recept za skutino torto, ki je obnorela svet. No, do mene je prišel komaj sedaj, pa sem si recept ogledala, ugotovila, da so količine za nas absolutno premajhne, ter recept nekoliko prilagodila našim potrebam. Dodala sem tudi osnovo iz zdrobljenih maslenih piškotov in nastala je tale odlična sladica. 

Glede na to, da sem v nedeljo dopoldan pretekla še 30 km in pridirjala direktno na kosilo, sem torto spekla kot sladico in čez 3 ure smo se že sladkali ob odlični kavi iz kofetiere. 

Seveda smo kot že ničkolikokrat ugotovili, da je torta mnogo mnogo boljša naslednji dan, a ....


RES HITRA SKUTINA TORTA

Sestavine:

  • 250 g maslenih piškotov
  • 100 g masla
  • malo jabolčnega soka
  • 4 jajce
  • 200 g bele čokolade
  • 500 g mascarpone sira
  • 400 g skute
  • navadni jogurt po potrebi


Segrela sem pečico na 180 stopinj.
Kekse sem vsipala v manjšo polivinilasto vrečko, jo zavezala in jih z lesenim valjarjem za valjanje testa zdrobila. Vsipala sem jih v okrogli model, dodala maslo in po potrebi malo jabolčnega soka, da so se sestavine sprijele, ter jih enakomerno poravnala po pekaču. Pekač sem porinila v segreto pečico in kekse pekla cca. 10 minut.

Med tem časom se pripravila nadev. In sicer: rumenjake sem ločila od beljakov in iz njih stepla trdi sneg. Rumenjake sem v večji skledi miksala dobrih 5 minut, da je nastala gosta krema. Nato sem jim dodala nad paro stopljeno čokolado, mascarpone sir in skuto. Vse sestavine sem premešala v gladko maso (po potrebi sem dodala malo tekočega navadnega jogurta, da masa ni bila tako gosta in ji na koncu ročno primešala beljakov sneg.

Maso sem poravnala po predhodno zapečenih keksih in pekač potisnila v pečico. 

Torto sem pekla 30 minut na 180-tih stopinjah, nato 15 minut na 160-tih stopinjah, nato pa sem pečico ugasnila in sladico pustila notri še 15 minut. Za tem sem vrata pečice priprla in sladico hladila še cca. 30 minut. Nato sem pekač vzela iz pečice, počakala, da se je torta nekoliko ohladila in jo nato narezala. Pri skutini torti je pomembno, da ne odpiramo vrata pečice med pečenjem.

Pa res je dobra - taka puhasta.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar