četrtek, 15. oktober 2015

SKLEDA ZDRAVJA

Ob teh hladnih in deževnih dneh bi se sicer bolj prilegla kakšna topla jed na žlico, a sama vseeno raje prisegam na skledo okusne zelenjave.

PISANA SOLATA Z ZELJEM

Sestavine:

  • zelje
  • piščančje prsi
  • domači radič
  • paradižnik
  • paprika
  • zelena
  • feta sir
  • sol, bučno olje, kis


Zelje sem naribala, ga začinila in premešala. Piščančje prsi sem narezala na kockice, jih posolila, dodala timijan in kajenski poper, ter jih prelila z oljčnim oljem. Na hitro sem jih popekla in še vroče dodala zeljni solati. Prav tako sem dodala opran in narezan radič in vse sestavine premešala. 

Ko se je meso ohladilo sem solati primešala še papriko, paradižnik in feta sir.

Nastala je skleda okusne solate, ki smo jo seveda kaj hitro pospravili.








Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar