petek, 5. avgust 2016

BOBIKE

Jaz jim rečem kar bobike. Hitre domače žemljice.

BOBIKE

Sestavine:
  • 700 g gladke bele moke
  • 1 vrečka suhega kvasa
  • 1 žlička sladkorja
  • 1 žlička soli
  • malo olivnega olja
  • cca. 3 dcl vroče vode


Moko presejem v skledo, naredim vanjo jamico, noter vsujem kvas, ga potrosim s sladkorjem in jamico zalijem do vrha. 
Ko kvasec kipne, dodam olje, sol in preostalo vodo, ter zmesim teso. Pokrijem ga s krpo, počakam, da naraste, ga ponovno pregnetem in obikujem bobike - žemljice. 9 sem jih naredila iz te mase. 
Bobike sem zložla na pekač obložen s silikonsko podlago, jih pokrila s krpo in počakala, da narastejo. Med tem časom sem segrela pečico na 200 stopinj in nato vanjo postavila pekač. Bobike sem pekla cca. 40 minut pri 200 stopinjah.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar