torek, 27. september 2016

ZA INTERMEZZO

Jaaa, tudi na zapisih se pozna, da sem zapadla v grozno gužvo od jutra do večera. A stanje se izboljšuje in nove objave sledijo. V zadnjih dveh tednih sem perlice potisnila nekoliko na stran in za sodelavko, ki ji je štorklja prinesla ljubkega fantička spletla tale kompletek v modro rdečih odtenkih.

Kompletek sem si zamislila v črtastem vzorcu. Prevladuje temno modra barva, ki sem ji dodala svetlo modre in rdeče črte v debelini približno 1 cm. Sprednji in zadnji del jopice sta enaka, medtem ko sta rokava različna, tako da je poudarjena razgibanost črt. 
Kapica je prav tako v prevladujoči temno modri barvi  z dvema rdečima in eno svetlo modro črto. 
Copatki so temno modri z rdečo črto v katero je speljana svetlo modra vrvica.

Največ težav sem imela z gumbi, saj moram priznati, da otroških fantovskih gumbkov sploh ni tako enostavno dobit. A sem imela srečo. Dobila sem prelepe modro rdeče srčke.

Meni je všeč, pa vam?









Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Res lušten komplet je nastal. Tudi mene zadnje dni srbijo nekaj prsti, da bi zvečer malce pletli :-)

    OdgovoriIzbriši