petek, 30. september 2016

BISKVIT S SKUTO IN RABARBARO

Po dolgem, dolgem času smo si privoščili domačo sladico. Ker je bilo na vrtu še par stebel rabarbare, ki bi jo bilo škoda pustiti in ker imamo radi sočne, sirove sladice, sem se odločila, da ustvarim en takšen čokoladno - skutin biskvit z rabarbaro:

BISKVIT S SKUTO IN RABARBARO

Sestavine:

Za biskvit:

  • 4 jajca
  • 100 g sladkorja
  • 350 g moke
  • 200 ml mleka
  • 150 ml olja
  • 100 g kakava
  • 1 zavitek pecilnega praška


Za skutino maso:

  • 0,5 kg skute
  • 1 zavitek čokoladnega pudinga
  • 3 jajca
  • 50 g sladkorja
  • 180 g kisle smetane
  • 1 zavitek vanilijevega sladkorja



Rabarbarin nadev:

  • cca. 500 g rabarbare
  • 1 vanilijev sladkor
  • 3 žlice koruznega škorba
  • sok ene limone
  • 5 žlic vode


Najprej sem pripravila rabarbarin nadev. Rabarbaro sem očistila in narezala na koščke, pomešala z vsemi navedenimi sestavinami in jo na rahlem ognju pokuhala, tako da se je zmehčala. Dobila sem gosto pudingasto zmes.

Nato sem iz vseh sestavine zmešala skutin nadev.

Na koncu sem se lotila še mase za biskvit. Ločila sem beljake od rumenjakov in iz beljakov naredila sneg. Rumenjake sem s sladkorjem stepla v gosto maso. Dodala sem preostale sestavine, zmešala in na koncu ročno primešala sneg iz beljakov.

Namastila sem pekač, ga potrosila z moko in vanj vlila 2/3 biskvitne mase. Preko sem enakomerno razporedila skutin nadev, na njega še rabarbarino zmes in preko prelila preostanek biskvitne mase.

Pekač sem postavila v segreto pečico in pecivo pekla cca. 1 uro na 180-tih stopinjah.





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar