petek, 23. marec 2018

MOJA POHORSKA OMLETA

Oni dan je doma pogovor nanesel na temo Pohorske omlete. O tem, od kod izvira in kakšna je dejansko prava pohorska omleta. Pravijo, da so prvo pohorsko omleto pripravljali na Poštarskem domu na Pohorju in sicer vedno po enakem receptu. Nadevano z brusnično marmelado in okrašeno s sladko smetano. Nič kompota, nič ananasa, nič smetane v notranjosti. Enostavna in preprosta.

Pa sem obljubila, da bom en dane tudi jaz pripravila omleto. A ne povsem pohorsko, temveč mojo.

MOJA POHORSKA OMLETA

Sestavine:

  • 3 jajca
  • 3 žlice sladkorja
  • 3 žlice moke


Nadev:

  • ribezova marmelada


Okras:

  • stepena sladka smetana


Beljake sem stepla v trd sneg. Posebej sem stepla rumenjake in sladkor, tako da je nastala gosta krema, nato sem dodala polovico beljakovega snega in moko, ter sestavine počasi zmešala. Na koncu sem ročno vmešala še preostali sneg.

Biskvit sem pekla 12 minuta na 180-tih stopinjah.

Pečeno omleto sem položila na krožnik, jo do polovice namazala z ribezovo marmelado, jo prepognila in okrasila s sladko smetano. Njami!

Pravijo, da je pohorsko omleto potrebno jesti še vročo, a mi smo imeli pred sabo še obilico športanja, zato je počakala v hladilniku in smo jo maznili zvečer.




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar