četrtek, 8. marec 2018

ODLIČEN RIBEZOV KOLAČ

Mnogi ribeza ne marajo, ker je prekisel, a v takšni sladici s skuto je odličen. 

RIBEZOV KOLAČ S SKUTO

Sestavine za testo:

  • 180 g ržene moke
  • 30 g mletih mandljev
  • 1 jajce
  • 50 g masti
  • 40 g kakava
  • 1 vanilijev sladkor


  • maslo za namazanje pekača

Sestavine za skutin nadev:

  • 500 g skute
  • sladkor po okusu
  • malo sladke smetane, če je skuta presuha

Ribezov preliv:

  • 300 g ribeza
  • 1 vanilijev sladkor


Sestavine za testo sem zgnetla, dokler ni nastalo gladko testo. Nato sem ga zavila v folijo in za 30 minut postavila v hladilnik.

Vklopila sem pečico na 170 stopinj in se lotila priprave ostalih nadevov.

Skuto sem zmešala s sladko smetano in sladkorjem.

Ribez sem zmešala s sladkorjem in v ponvi segrela do vretja. 

Pito sem sestavila tako, da sem pekač namazala z maslom, preko enakomerno razporedila skutin nadev in preko prelila ribezov nadev.

Pito sem pekla na 170-tih stopinjah cca. 40 minut. Nato sem jo ohladila in narezala. Je sicer malo mehka, a odličnega sočnega okusa.




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar