torek, 8. maj 2018

MASCARPONE PITA

Okusna in sveža mascarpone pita se prileže v vsakem trenutku dneva, še posebej pa ob nedeljski kavi. Takole sem jo pripravila.

MASCARPONE PITA Z RIBEZOM

Sestavine za testo:
- 180 g pirine moke
- 30 g lešnikov - mletih
- 1 celo jajce
- 50 g masla
- 25 g čokolade za kuhanje
- 15 g kakava
- 1 vanilijev sladkor

Sestavine za mascarpone nadev:
- 500 g mascarpone sirčka
- 250 ml sladke smetane
-1 vanilijev sladkor

Sadna obloga:
- ribez
- žlica meda
- malo vanilijeve arome

Najprej sem pripravila testo. Zmešala sem suhe sestavine in dodala vse ostalo. Z mešalcem sem umešala gladko testo, ga zavila v folijo in ga za cca. 1 uro postavila v hladilnik.

Po eni uri sem testo enakomerno razporedila po namaščenem okroglem pekaču in preko namazala nadev iz mascarpone sirčka, tekoče sladke smetane (nisem je stepla) in sladkorja. Enakomerno sem ga poravnala in ga premazala z ribezom.

Ribez sem odtalila, odlila odvečno vodo in ga zmešala z aromo vanilije in medom.

Pekač sem postavila v segreto pečico in pito pekla cca. 45 minut na 180-tih stopinjah. Pečeno pito sem ohladila in hladno postregla h kavi.
Mmmm, smo cmokali!




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar