sobota, 4. februar 2012

GREMO V GOSTE

Zakaj bi v treh hišah kuhali za dva, če lahko ve eni za šest. To je bila rdeča nit današnjega kosila pri sestri. Seveda sva z Jernejem takoj sprejela povabilo in poskrbela, da je pred tem v hiši tudi lepo zadišalo. V goste sva odnesla slasten domači kruhek. Takšnega, ki ga vsi jejo, belega, brez dodatkov. Takšnega za sendviče.

 
SENDVIČ KRUH

Sestavine:
  • 70 dag moke
  • 1 kocka kvasa
  • žlička medu
  • žlička soli
  • žlička olja
  • 2 dcl kefirja
  • cca. 1 dcl tople vode

Priprava:

V večjo skledo sem presejala moko, vanjo naredila jamico, noter nadrobila kvas, ga prelila z žlico meda in zalila s toplo vodo.

 

Po cca. 10-tih minutah sem dodala sol, olje, kefir in toplo vodo, ter vse sestavine temeljito zmiksala.

Testo sem oblikovala v kepo, jo rahlo premazala z oljem in jo pokrila s kuhinjsko krpo. Ker sem bila s peko kruha nekoliko pozna, sem tole slabo urico, ko je testo vzhajalo izkoristila za hiter raztek v mrazu in snegu.
 

Pritekla sem domov, si slekla vrhnja oblačila in takoj ponovno pregnetla vzhajano kepo testa (se vidi, da sem res tekla, saj so roke še kar rdeče od mraza). Se razume, testo sem temeljito pregnetla.
 

 

Ker sta bila za glavno kuharico in goste namenjena dva kruhca, sem z oljem namazala dva podolgovata pekača in vanju položila dve štruci.


Posode sem ponovno pokrila s kuhinjsko krpo in jih tako pustila 30 minut. Medtem sem vklopila pečico.
 

Vzhajane kruhke sem postavila v pečico segreto na 250 stopinj, ter jih pekla 40 minut. Po 20-tih minutah sem temperaturo zmanjšala na 200 stopinj.


Ker sva z Jernejem že krepko zamujala, so pečeni kruhki romali direktno iz pečice v papirnate vreče. In že sva odbrzela v prelepo zasneženo pokrajino.


 

MMMM, JE NASLEDNJIH 20 MINUT DIŠALO V AVTU!
 
 
 
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar