nedelja, 26. februar 2012

EDEN TEČE, DRUGI KUHA

Hja, ob tako aktivnem načinu življenja ni ravno enostavno organizirati še kuhanje kosila. A se da. Treninge si pač "naštimamo" tako, da tisti, ki najmanj trenira, tudi kuha. Sama zelo zelo redko kuham ob nedeljah. Nedelje so moji dnevi. Takrat imam navadno na sporedu dooolgi tek, pa se pustim razvajat. Zakaj pa ne? In tako sem včeraj pristala med lonci. Že tako dolgo si nismo privoščili njokastega kosila. No, v bistvu sva bila na kosilu le dva, pa sva si privoščila:

DOMAČI NJOKI S FETA SIROM

Sestavine (za dve osebi):
  • 20 dag moke
  • 2 jajci
  • 20 dag feta sira (takšnega bolj mehkega)
  • 4 žlice mleka
  • timijan
  • čili ali huda paprika
  • sol ni potrebna, ker je feta že sama po sebi dovolj slana

Iz vseh navedenih sestavine sem zamesila gladko testo, ga pokrila s krpo, ter ga pustila približno pol ure počivati. Nato sem testo razdelila na štiri približno enake dele, ter iz vsakega oblikovala dooolgi svaljek premera približno 2 cm. Svaljek sen narezala na kose - njoke, ter vsak njok "pohodila" z vilico.






No, medtem ko sem se igračkala z njoki sem na ogenj pristavila velik lonec osoljene vode. Ko je zavrela, sem vanjo zmetala vse njoke. Kuhala sem jih približno 15 minut. Kuhane njoke sem odcedila, ter jih servirala s takšno enostavno zelenjavno polivko, sestavljeno iz čebule, majhnega koščka piščančjega mesa, čertinke paprike, pol korenčka in majhno vrečko cvetače. 




Za poobedek, ki je bil sicer šele 5 ur po kosilu smo si privoščili sočno malinino torto. Končno sem jo spekla Jerneju za rojstni dan, ki je bil sicer že pred 10-timi dnevi, a kaj bi, takšno je pač življenje. Torto pa smo le pojedli. Pa še ena bo, ko bomo rojstni dan tudi uradno praznovali.



MARSIKOMU TAKŠNO KOSILO SPLOH NE DIŠI, MI PA GA OBOŽUJEMO!!
Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Neverjetni ste, v pozitivnem pomenu te besede seveda. Poleg tako aktivnega življenja uspete tudi njoke delati domače...

    OdgovoriIzbriši