petek, 24. februar 2012

TRADICIONALNI PEČENI ŠTRUKLJI

Da obožujemo testenine, solate in skutine jedi čivkajo že ptički okrog in okrog naše hiše. A nekaj posebnega so štruklji. Ti nam še posebej teknejo, a kaj ko si jih največkrat privoščimo le kupljene, ker jih pripravljamo v glavnem takrat, ko nam pomankanje časa že krepko diha za ovratnik.

Pa sem današni ne-tekaški popoldan izkoristila za mesenje, valjanje in pripravo slastnih domačih štrukljev. Tokrat ne kuhanih, temveč pečenih.

DOMAČI PEČENI ŠTRUKLJI

Sestavine:

Testo:
50 dag gladke moke
1 jajce
2 žlički olja
sol
1 žlica kisa (ker nam je zmanjkalo vinskega kisa, sem uporabila kar balzamičnega)
malo mlačne vode

Nadev:
60 dag skute
5 dag masla
3 jajce
1 dcl kisle smetane
malo soli

Preliv:
kisla smetana (ker je "trgovinska" pretrda, sem jo razredčila z navadnim jogurtom)
5-6 majhnih tankih rezin masla

Najprej je bilo potrebno zamesiti testo. V večjo skledo sem presejala moko in jo zmešala s soljo. Na sredini sem naredila jamico, ter vanjo ubila jajco, ter dodala olje, kis in mlačno vodo. Testo sem ročno zamesila, dokler ni postalo popolnoma gladko. Oblikovala sem ga v kepo, ga na rahlo premazala z oljem, pokrila s kuhinjsko krpo, ter ga pustila počivati dobre pol ure v toplem prostoru.

Za nadev sem penasto zmiksala jajca in maslo. Dodala sem skuto in sol, ter na koncu še kislo smetano.

Testo sem razdelila na tri enakomerne dele, ter vsakega posebej na tanko razvaljala, premazala  z nadevom ter zvila. Nadev sem namazala le do polovice razvaljanega testa. Zvite štruklje sem zložla v okrogel, z margarino namazan pekač. No seveda ne bi bilo nič narobe, če bi štruklje zložila v pravokoten pekač. Jasno, kakšnega imaš, v takšnega pač zložiš. Po štrukljih sem enakomerno razdelila 6 rezin masla, ter vse skupaj prelila s kislo smetano.

Štruklje sem pekla dobrih 45 minut pri temperaturi 200 stopinj, dokler niso dobili lepo zlato-rjavo barvo.









Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar