sobota, 15. junij 2013

ROŽIČEVO PECIVO Z RABARBARO

Hja, čas rabarbare je, a ne? Zato se spodobi, da je na mizi sladica z okusom rabarbare. Mi smo se tokrat tako posladkali:

ROŽIČEVO PECIVO Z RABARBARO

Sestavine:

  • 3 jajca
  • 3/4 skodelice sladkorja
  • 8 dag kokosovega masla
  • 1 skodelica moke
  • 1/2 skodelice mleka
  • 10 dag rožičeve moke
  • 10 dag rozin
  • 1 pecilni prašek
  • rabarbara 


Iz beljakov se stepla trdi sneg. Sladkor in rumenjake sem penasto stepla, ter dodala raztopljeno maslo, moko, pecilni prašek, mleko, rožičevo moko in rozine. Sestavine sem dobro zmiksala, dodala olupljena in narezana stebla rabarbare, temeljito premešala, ter na koncu na rahlo umešala še stepene beljake.

Pekač sem premazala z oljem, posipala z moko in noter vlila maso. Postavila sem ga v segreto pečico in pecivo pekla cca. 1 uro na temperaturi 180 stopinj.

Še vročega sem prelila s čokoladnim prelivom.

MMM, ROŽIČI TAKO LEPO DIŠIJO!





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar