sobota, 8. junij 2013

KER SO SE MI "ZALUŠTALE"

Sobote so v tekaškem smislu navadno rezervirane za krajše razteke, a danes je bilo drugače. Čakal me je eden izmed težjih hitrih treningov na stadionu - kratek a sladek. Matija jo je že navsezgodaj zjutraj mahnil v Cremono na dirko, Sašo pa čez par ur v Portorož, prav tako na dirko. Tako sem ostala brez avta in kaj mi je preostalo drugega, kakor da zajaham svojega belega jeklenega konjička in za segrevanje lahkotno odkolesarim do Maribora. 
Tekaški dopoldan je bil jasen in vroč - pa ne da to pomeni, da se nas bo mati narava končno usmilila in nam podarila s sončkom in prijetnimi temperaturami obsijane dni?
Odtekla sem po planu, ponovno zajahala jeklenega žrebca in se razpelajala nazaj do doma.  A 3 km pred hišo, so me ob cesti na stojnici premamile slastne, rdeče in sočne jagode. 

To je nastalo iz njih:

OSVEŽILNA SADNA KUPA

Sestavine:
  • sveže jagode
  • ena žlička sladkorja
  • vanilijev sladoled
  • sladka smetana
  • žlica čokolade v prahu


Jagode sem oprala, očistial in razrezala na 4 dele. Posipala sem jih z žličko sladkorja, premešala, ter počakala, da so spustile sok. Smetano sem stepla, nato pa v šalčke nadevala jagode, vanilijev sladoled in preko še stepeno smetano. In ko sem takole zlagala, sem si mislila: Veš kaj, če že grešim, pa naj bo to tako kot se spodobi in sem smetano krasila še s čokolado v prahu.

Sedaj ko to pišem, so jagode že v mojem želodcu in se počasi prebavljajo - mmmm je bilo dobro.

In kako bom kalorije pokurila. Brez problema. Čaka me še popoldansko vrtnarjenje in cel kup gospodinjskih opravil. 















Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Tako dobre in slastne jagode,pri nas je nastal jagodni tiramisu s skuto in jagodami.Hvala za recept!
    lp
    Jelka

    OdgovoriIzbriši