petek, 10. oktober 2014

JABOLKO NA DAN ODŽENE ZDRAVNIKA STRAN

Tako sem razmišljala oni dan zvečer, ko se mi je zazdelo, da bi bilo fajn dati v usta nekaj sladkega. A kaj? Nekaj kar imamo doma in je hitro pripravljeno. In doma smo imeli le jabolka, moko, sladkor in maslo.
Pa je nastal tale sočen kolač.

ANGLEŠKI JABOLČNI KOLAČ (Crumble)

Sestavine:

  • 3 večja jabolka
  • 50 g zmehčanega kokosovega masla
  • 100 g koruzne moke
  • 50 g ovsenih kosmičev
  • 1 vanili sladkor
  • 20 g sladkorja


Pečico sem segrela na 180 stopinj. Jabolka sem olupila in narezala na krhlje, ter jih enakomerno zložila v namaščen in z moko potrosen pekač.
Maslo in moko sem zmešala, da sem dobila zmes podobno drobtinam, ter dodala v ponvi prepražene ovsene kosmiče s sladkorjem. 
Sestavine sem zmešala in posipala preko jabolčnih rezin. Pekač sem postavila v pečico in sladico pekla cca. 45 minut.

Nekoliko ohlajeno sem postregla. Mmm, se je prilegla. A morate vedeti, da to ni neka sladica za na razstavo. Celotna zadeva je zelo mehka in sočna, tako da ko položiš na krožnik nastane en tak okusen pocn.

...pa dober tek!







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar