torek, 15. april 2014

PEČEM Z VENDELINO: TRŽAŠKA PINCA

Kmalu bodo prazniki in doma se bo na veliko kuhalo, barvalo in peklo. Mi smo letos nekoliko grešili in si del velike noči pričarali že en teden prej. Hja, saj mogoče pa mi je zato crknil mikser.

TRŽAŠKA PINCA

Sestavine:

  • 1 kg moke
  • 1 jajce
  • 7 rumenjakov (uporabila sem jih 5)
  • 10 dag sladkorja
  • 1 dcl ruma (uporabila sem borovničevec)
  • sol
  • 3 dcl mlačnega mleka
  • 5 dag kokosovega masla 

Kvasec:

  • 4 dag kvasa
  • malo sladkorja
  • 2 dcl toplega mleka
  • 1 žlica moke


  • 1 jajce za mazanje (nisem uporabila)


V kotličku penasto stepemo jajce, rumenjake, sladkor, rum in sol. Nato prilijemo toplo mleko in stepamo dalje v vodni kopeli, da se zmes segreje. Odstavimo in dodamo moko in vzhajan kvasec. Zmesimo testo, ga nekoliko ugnetemo, nato prilijemo raztopljeno maslo, dobro pregnetemo in postavimo na toplo da vzhaja. Vzhajano testo zvrnemo na pomokano desko, ga narežemo na tri dele in vsakega posebej pregnetemo v okrogel hlebček. Položimo v namazan pekač, vsak hlebček pokrijemo s skledo in pustimo da vzhaja. Vzhajane namažemo z jajcem in vsakega trikrat zarežemo iz sredine navzven. Pečemo 50 - 60 min. pri 180-tih stopinjah.

Jaz sem konec nekoliko priredila in hlebčkov nisem premazala z jajcem, ker sem to naredila lani in so bili povsem črni. Tako, da ... naša pinca je bila brez pemaza. Pa tudi hlebčkov nisem pokrila s skledo ampak s kuhinjsko krpo.







Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Jaz jim dodam še rozine, delamo pa od hlebčkov do malih pletenk, "punčk" … mmm, prav zaradi njih se vsako leto veselim velike noči! :)

    OdgovoriIzbriši