sreda, 23. april 2014

DVA HLEBČKA

Taka naglica je, da vedno pozabim kupit semena. je pa zato v hladilniku ostalo kakšne četrt kile skute in jo je bilo potrebno porabit. Ker nam je že primanjkovalo kruha, je skuta koristno pristala v njem. 
Spekla sem takšen čisto navaden beli kruh s skuto. In ker sem oni dan uničila mikser, sem vajo ponovila tako kot v starih časih - na roko. Pa sploh ni slabo.

BELI KRUH S SKUTO

Sestavine:

  • 70 dag bele moke
  • 1 kocka svežega kvasa
  • 1 žlička sladkorja
  • vroča voda
  • 250 g skute
  • 1 žlička soli
  • 1 žlička olivnega olja


Moko sem odtehtala v večjo skledo, vanjo naredila jamico, noter nadrobila kvas, ga posula z žličko sladkorja in jamico do vrha zalila z vročo vodo. Med tem ko je kvasec kipel, sem hitro smuknila v tekaška oblačila. Nato sem dodala skuto, sol, olje in cca. 2 dcl vroče vode, nakar sem pričela z mesenjem. Najprej sem moko previdno zmešala s skuto in vodo (da se mi testo ni preveč zlepno na prste), nato pa sem testo temeljito pregnetla. Skledo sem pokrila s kuhinjsko krpo in že me je za dobro uro in pol poneslo v cvetočo pomlad.

Čez približno dve uri sem vklopila pečico na 250 stopinj, testo ponovno pregnetla, ga razdelila na dva dela in oblikovala hlebčke. Položila sem jih na pekač obložen s peki papirjem, jih ponovno pokrila s krpo in počakala, da se segreje pečica. Vzhajane hlebčke sem prečno zarezala in pekač postavila v segreto pečico. 

Kruh sem pekla najprej 15 minut na 250-tih stopinjah, nato pa še 30 minut na 200-tih stopinjah. Vroči kruh sem postavila na kuhinjsko rešetko in počakala, da se ohladi. Nato sem ga pospravila v vrečko in danes imamo svežega za zajtrk.

NJAMI!







Print Friendly and PDF

1 komentar: