nedelja, 13. april 2014

EKSPERIMENTIRAM

Ja, takšen čas je, da spet krampamo po vrtu, urejamo, prekopavamo in sadimo. Lani sem si zamislila novi vrtiček. Takšen majhen, okrogel. Namenjen je bil zgolj in samo bučkam, pa jim tam očitno ni bilo všeč.



Zato sem letos bučkam namenila drug prostor v majhen vrtiček pa sem nasadila zelišča. Tudi takšen prosto pride vedno prav. A zelišča tukaj niso dolgo rasla. Mogoče kakšna dva meseca. 

Včeraj sem zavihala rokave in jim našla novo zatočišče. 

Hja letos smo se nekoliko bolj temeljito lotili prenove uporabnega vrta. Ven smo pometali kar nekaj grmov in grmičkov, s katerimi je samo delo in delo. Mi pa že itak lovimo vse proste trenutke in zadnje sekunde, da se lahko posvetimo kuhanju, peki in športu. Ja, pa tudi kakšen kos zelenjave iz svojega vrta radi pojemo. Zato smo okrasno grmičevje nadomestili z borovnicami in lešniki. In ker je ravno sezona špargljev je padla tudi ta ideja - zakaj ne bi posadili še špargljev. Ja in prav šparglji so zasedli prostor prvotno namenjen bučkam, le da je vrtiček sedaj dvakrat daljši.

Zelišča pa imajo svojo gredico na popoldanskem soncu, ki pa je zaenkrat bolj redko posajena. 









Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar