ponedeljek, 14. april 2014

KAKO NASTANE SIVKINO OLJE

Čez par mesecev bo ponovno zacvetela sivka in na voljo bodo tudi novi dišeči cvetovi. Imela sem še kozarček lanskih posušenih cvetov, pa sem iz njih hitro naredila sivkino olje za telo.
Kako? Tako!

Uporabila sem manjši stekleni kozarček in ga do 3/4 napolnila s posušenimi sivkinimi cvetovi.





Kozarček sem do vrha napolnila z olivnim oljem, ter dodala nekaj kapljic eteričnega olja sivke.



Kozarec sem dobro zaprla, ter ga postavila v temni nekoliko hladnejši prostor. Čez dva meseca bom olje pričela uporabljati.


Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Gospa Vanja se lahko dela tudi s svežo sivko ali samo s suhimi cvetovi.Imam jo posajeno ,vejice polagam po omarah,ker tako prijetno diši.Hvala in lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja, jaz mislim, da lahko brez problema uporabite tudi sveže cvetove sivke. Jaz jih pač posušim, ker jih je preveč!

      Izbriši