torek, 8. april 2014

KUHAM Z VENDELINO: SKUTINI ŠTRUKLJI Z DROBNJAKOM

Odlična, nekoliko nevsakdanja priloga k mesni omaki. Če pa imamo na kosilu obisk, pa je takšna izbira še toliko boljša. Pa niti toliko dela ni z njimi kot se zdi. Če pa kdo resnično nima časa, lahko namesto doma narejenega vlečenega testa uporabi kar kupljeno, potem pa so štruklji resnično ekspres hitro pripravljeni.

SKUTINI ŠTRUKLJI Z DROBNJAKOM

Sestavine:

Vlečeno testo:

  • 50 dag moke
  • 1 jajce
  • 1 žlica olja
  • sol


Nadev:

  • 80 dag skute
  • 12 dag masla (masla nisem uporabila)
  • 4 jajca
  • 4 žlice pšeničnega zdroba ali drobtin ali 12 dag narezanega kruha
  • sol
  • 2 žlici drobno narezanega drobnjaka


Zamesimo vlečeno testo, ga dobro pregnetemo, naredimo hlebček, ga premažemo z oljem, pokrijemo s pogreto skledo in pustimo, da pol ure počiva. Testo nato razvlečemo, namažemo z nadevom, potresemo z drobnjakom in zvijemo. Zvitek položimo na vlažen z drobtinami potresen prtič, ga vanj zavijemo in damo kuhat v slan krop. Zavitek naj vsaj za dober prst gleda ven iz vode. Pokritega kuhamo 40-50 minut, glede na debelino. Kuhan štrukelj položimo na desko, ga čez nekaj minut odvijemo, narežemo na rezine, položimo na ogret servirni krožnik in zabelimo z maslom.

Nadev: vse sestavine za nadev zmešamo in dodamo trd beljakov sneg. Narahlo premešamo.

No, tam pri razvlačenju sem jaz nekoliko skrenila iz začrtane poti in sem postopala takole: 
Testo sem razdelila na 4 enake dele, ga razvaljala, ga premazala z nadevom v katerega sem že predhodno umešala na drobno narezan drobnjak, ter vsak štrukelj posebej zvila, tako da sem skrajne robove prekrila s testom, da ne uhaja nadev. Vsak štrukelj sem položila na vlažno krpo potroseno z drobtinami in ga vanjo tudi zavila. No, na koncu sem ugotovila, da ne vem čemu služijo tele potresene drobtine in jih naslednjič definitivno več ne bom uporabila. Nato sem štruklje položila v slan krop in jih kuhala dobrih 20 minut. Kuhane sem položila na pekač in jih čez par minut razvila, narezala na rezine in zložila na servirni krožnik. Masla nisem uporabila.






Print Friendly and PDF

4 komentarji:

  1. Štruklji, zgledajo slastno. Pri naas so "popularni" orehovi. Tudi skutni so odlični, vem. Tudi tukaj se lahko igramo z nadevi, kajne?
    Vidim, da si prenovila blog. Lepa naslovna fotografija. Jaz še nisem pogruntala, kako se nastavi fotografijo od konca do konca, heheh... napisala si mi, vendar ker nisem tega poskusila takoj, sedaj ne najdem več tistega posta. Prosim, lahko ponoviva vajo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, uspelo mi je nekoliko prenoviti barve. Uh, če bi imela čas, bi še marsikaj uredila, pa tako lovim vsaki prosti trenutek in tooooliko vsega je v tem času za postorit. Glede razširitve fotografije - sem ti poslala na e-mail. Upam, da si ga prejela.
      Uživaj in fajn ustvarjaj!

      Izbriši
  2. Mmmmm,ko so na jedilniku si jih malo za dušo naredim na sladko(pocukrane) na praženih drobtinah.Ja ,pa včasih so tudi s kupljenim testom:)

    OdgovoriIzbriši