petek, 4. april 2014

NJOKI TAKŠNI ALI DRUGAČNI

Že razmišljate kaj boste kuhali? Ali pa nič ne razmišljate, samo veste, da ko boste prišli domov, mora biti nekaj dobrega hitro na mizi? Tukaj je ideja!

Domači njoki so odlična in hitra rešitev. Enostavni, okusni in hitro priprevljeni.

DOMAČI NJOKI

Sestavine:

  • 500 g moke
  • 500 g lahke skute
  • 1/2 žličke soli
  • 1 jajce


Sestavine zmiksam in postavim za cca. 30 minut na hladno. Med tem časom pripravim omako. Nato razdelim na več enakih delov in vsakega oblikujem v dolg svaljek premera cca. 1.5 - 2 cm. Svaljek narežem na poljubno velike njoke.

Zavrejem velik lonec osoljene vode in vanjo pomečem njoke. Kuham jih cca. 10 minut.

Različic je toliko kot je idej.

Njoki iz enotne moke.






bučni njoki


z drobnjakom

[IMGP1158.JPG]

rženi njoki s peteršiljem



s feta sirom





njoki z blitvo





Print Friendly and PDF

5 komentarjev:

  1. Hvala za tole. Moja mama vedno kupi tiste zmrzjene, ki sem se jih že prenajedla. Pri domačih pa je toliko različnih variant, da res škoda, da jih še nikoli nismo naredili.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobri domači njoki,poskusila sem s korenčkom,regratom,semeni,makom...Delam brez skute,jih bom pa sedaj čez vikend naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aha, s korenčkom bom pa jaz tudi poskusila. Kakšne pa vi delate gospa Jelka?

    OdgovoriIzbriši
  4. Malo zamujam a jaz delam z moko,kuhanim krompirjem,eno jajce ,košček putra.Sem naredla s skuto in so super.

    OdgovoriIzbriši
  5. Njoki, njoki, njoki.... lahko priznam, da so moja najljubša jed. Ti si naredila res celo zbirko. Skutni so odlilčni.
    Potem dodatki ... nešteto variant.

    OdgovoriIzbriši