petek, 14. november 2014

KRUH S CHIA SEMENI

Največkrat pečem nmešane kruhe iz polnozrnate, ržene ali pa ajdove moke z dodatki raznih semen, orehov ali pa ovsenih kosmičev. Tokrat pa sem se odločila, da spečem navaden beli kruh, a mi roke vseeno niso dale miru - dodala sem chia semena.

KRUH S CHIA SEMENI

Sestavine:

  • 700 g gladke bele moke
  • 1 kocka svežega kvasa
  • 1 žlička sladkorja
  • kozarec vroče vode
  • 1 žlička soli
  • 1 žlica olivnega olja
  • cca. 3 dcl vroče vode
  • pest chia semen


Chia semena sem namočila v vroči vodi in počakala kakšnih 20 minut, da so se nekoliko napila. Semena so stvorila okrog sebe nakakakšen želatinasti ovoj, tako da sem dobila dokaj želatinasto zmes.

Moko sem presejala v skledo, vanjo naredila jamico in noter nadrobila kvas. Posula sem ga s sladkorjem in jamico do vrha zalila z vročo vodo. Ko je kvasec narastel, sem dodala sol, olje, preostalo vodo in semena, ter zgnetla testo.
Prekrila sem ga s kuhinjsko krpo in ga pustila cca. 1 uro, da vzhaja. 
Nato sem testo ponovno preglnetla, oblikovala štruco, ter jo položila na pekač. Pokrila sem jo s kuhinjsko krpo, vklopila pečico in počakala, da se le-ta segreje na 250 stopinj. Nato sem kruh 3-4 krat zarezala in pekač potisnila v pečico. 
Prvih 15 minut, sem kruh pekla na najvišji temperaturi, nato pa sem jo zmanjšala na 200 stopinj, počakala še cca. 30 minut in domači kruhek je prijetno zadišal iz pečice. 

Kruh sem položila na rešetko, počakala, da se ohladi in ga pospravila v vrečko. Zjutraj smo si privoščili vsak svojo rezino domačega kruha.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar