sreda, 17. junij 2015

RDEČA, BELA IN ZELENA

Pri sestavljanju solat se držim načela, ki se je pojavilo v moji glavi, da če se le da, zmešam tri različne barve. Ko sestavine zmešam in če vidim, da je solata pisana in da se barve lepo ujemajo, potem vem, da bo dobra.

Tokrat sem zmešala rdečo, belo in zeleno barvo in solata je bila več kot odlična.

SOLATA Z KROMPIRJEM

Sestavine:

  • kumara
  • paradižnik
  • paprika
  • krompir
  • zelena solata
  • feta sir
  • tuna
  • sol, kis, olje


Krompir sem olupila, narezala na rezine in ga skuhala. Zeleno solato sem pobrala z vrta, jo očistila, oprala in jo prav tako narezala. 

K sestavinam sem dodala še narezan paradižnik, papriko, sir in tuno, začinila s soljo, bučnim oljem in kisom, ter premešala.

...zraven pa rezina domačega kruha in ni potrebno čisto nič več.






Print Friendly and PDF

1 komentar: