ponedeljek, 22. junij 2015

VIKEND AKTIVNOSTI

Tokrat se res ne morem pohvaliti, da mi primanjkuje časa zaradi teka, a je kljub temu v življenju toliko drugih stvari, ki se jih da početi, da mi časa itak vedno primanjkuje. Včasih kar občudujem ljudi, ki uspejo vsaki dan po službi še dve ali pa tri ure posedeti na terasi. Ja, mi jo imamo, a jo takooo redko uporabljamo - mogoče nekaj krat na leto, ko si privoščimo kosilo na svežem zraku in to je to. 

In kaj počnem? 
S športne strani gledano predvsem kolesarim in pridno lovim kilometre. Ne sicer vsaki dan, zato pa večkrat na teden, čez vikend pa obvezno.

Iz gospodinjske strani gledano sem v dveh mesecih naredila generalko od generalk po vsej hiši. Počasi in temeljito. Od sobe do sobe in od balkona do kleti. Ja, kar nekaj odvečne navlake je romalo v kante, za nas pa je nastopilo pravo olajšanje. Stvari so ponovno na svojem mestu, zložene in pospravljene in ponovno smo pridobili kar nekaj dragocenega prostora.

Gledano iz kuhinjske strani pa, .... , seveda, sproti skrbim, da se počasi polnijo kletne police in zmrzovalnik.

Tokrat je v steklene kozarčke romala odlična marelična marmelada, v zmrzovalnik pa ribez in češnje.

MARELIČNA MARMELADA

Sestavine:

  • 7 kg marelic
  • 2 kg sladkorja
  • želin
  • limonina lupinica
  • cimet v prahu
  • klinčki v prahu


Marelice sem oprala, izkoščičila, ročno razrezala na koščke, zmešala s sladkorjem, limonino lupino, cimetom in klinčki, ter postavila na štedilnik.

Ko so sestavine zavrele, sem dodala želin, ter marmelado kuhala cca. 30 minut, da so marelice nekoliko razpadle.

Steklene kozarčke sem oprala, jih napolnila z marmelado in jih opremila z pokrovčki. Počakala sem, da se je ohladila in jo pospravila v klet.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar