četrtek, 30. julij 2015

DOMAČE ZELJE IN OHROVT

Zelje in ohrovt rasteta letos kot ponorela. Taaakšne lepe glave sta naredila, da je kar veselje pogledati. In ker poleti najbolj paše nekaj hladnega, smo si pripravili okusno, domačo solato.

SOLATA IZ RDEČEGA ZELJA IN OHROVTA

Sestavine:

  • ohrovt
  • rdeče zelje
  • stročji fižol
  • paprika
  • paradižnik
  • kumara
  • zelena
  • rukola
  • feta sir
  • sol, bučno olje, kis


Ohrovt sem skuhala že en dan prej in ga postavila v hladilnik, da se je ohladil. Zelje sem na tanko narezala, ga zmešala z vročim stročjim fižolom, ter začinila. Skledo sem postavila za dobro uro v hladilnik, da so se sestavine ohladile.

Tik pred serviranjem, sem zelju dodala na kose narezano papriko, paradižnik, kumaro in feta sir, ter zeleno in rukolo.

Solato sem premešala, po potrebi dodala olje, kis in sol, ter jo postavila na mizo. 







Za konec, pa smo se posladkali z odličnim tiramisujem v skledi.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar