ponedeljek, 6. julij 2015

SLADKA POLETNA OSVEŽITEV

V soboto smo praznovali in končno odprli sezono žara. Hja, s temi zadevami smo mi vedno nekoliko v zaostanku, saj se velikokrat raje potepamo, kakor pa stojimo doma za štedilnikom. 

Skratka, čevapi so se prilegli kot že dolgo ne, za konec pa seveda tudi ni manjkala hladna in sočna borovničeva torta.


HLADNA BOROVNIČEVA TORTA

Sestavine:

Biskvir:

  • 250 g moke
  • 150 g rjavega sladkorja
  • 6 jajc
  • 1 dcl vode
  • 1dcl olja
  • 1 pecilni prašek


Krema:

  • 500 g mascarpone sira
  • 250 ml sladke smetane za stepanje
  • 100 g stopljene bele čokolade
  • 100 g stopljene črne čokolade
  • 1 vrečka želatine



  • 500 g borovnic



Biskvit sem pripravila en dan prej, da se je ohladil. Rumenjake in sladkor sem zmešala v gosto kremo in počasi dodala olje, da se je povezalo z rumenjaki. Nato sem k rumenjakom izmenično dodala vodo, moko in pecilni prašek, ter maso dobro zmiksala. Posebej sem stepla beljake in jih z lopatko na rahlo vmešala v maso.

Biskvit sem pekla cca. 45 minut na 180-tih stopinjah.


Sladko smetano sem stepla in jo počasi vmešala v mascarpone sir. Dodala sem stopljeno belo čokolado in želatino, ter vse sestavine temeljito premešala. Nato sem 1/4 kreme dala v drugo posodo, ter jo zmešala s stopljeno črno čokolado. Obe kremi sem postavila v hladilnik in medtem pripravila borovnice in razrezala biskvit.

Ker nisem imela svežih borovnic, se zmrznjene odtalila, jim odcedila sok in ga nekoliko zmešala z vodo. Sok borovnic sem uporabila za navlažitev biskvita.

Biskvit sem razrezala na 3 oblate in pričela z zlaganjem v naslednjem vrstnem redu: biskvit - bela krema - borovnice. Postopek sem še enkrat ponovila, borovnice pokrila s tretjo oblato, jo navlažila s sokom in celo torto premazala z rjavo kremo.

Ker sem to naredila že zjutraj, je torta do poznaga popoldneva čakala v hladilniku.

Bila je fino hladna in takooo sočna.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar