petek, 10. julij 2015

ODLIČNA POLENTA PIZZA

Ker v zadnjem času resnično, ampak res resnično, jemo izključno solate, sem včeraj, ko ni bilo več tako pasje vroče tuhtala in tuhtala, kaj bi jedli, da nebi bila zopet solata, pa sem se domislila. 

Naredila sem pizzo s polento in priznam, bila je več kot odlična. Hitro pripravljena in takooo osvežilna. Žganci, pa so dali jedi tisti svoj značilni okus. Pa še brez glutena so.

POLENTA PIZZA

Sestavine:

  • koruzni zdrob
  • žlička soli
  • voda
  • šunka
  • origano
  • bazilika
  • mozzarela
  • paradižnikova mezga
  • sveži paradižnik
  • sveža paprika


Žgance sem skuhala in maso razporedila po pekaču, tako, da je višina obloge znašala dober centimeter. Nato sem si privoščila tek (še vedno se uvajam po poškodbi) in čez dobro uro polento obložila. Najprej sem jo premazala s paradižnikovo mezgo in jo potrosila z origanom. Nato sem preko razporedila na trakce narezano šunko in preko mozzarelo. Na vrh sem zložila na tanke kolobarje narezan paradižnik in na tanke rezine narezano papriko.

Pekač sem postavila v segreto pečico in pizzo pekla cca. 30 minut na 180-tih stopinjah. 

Zraven pa skleda domače zelene solate in kozarec piva. Njami.




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar