petek, 18. marec 2016

NAREJENO DOMA

Če se le da najraje podarjam doma izdelana darila. Tole lično zavito darilo, je tokrat prežemala rdeča barva. Zapestnica in ogrlica iz perlic, ter pletena kapa z vezenim vzorcem in zraven rdeči šal. 









Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Prekrasnoooo darilo!!!
    Kape sem ti že pohvalila, zapestnice pa so tako zelo, zelo lepe, da jih ne morem prehvalit. Moram poguglat, da vidim, kako se sploh to dela, nedvomno pa je vloženih veliko ur.
    Precej kvačkam zase in za mojo razširjeno družino, tako, da jih razveselim, lani pa me je ena gospa prosila,da naredim za njeno odraščujočo hči bombažno tuniko, ozko, dolgo do kolen za na plažo. Kvačkala sem jo štiri popoldneve do sred noči, ker se ji je mudilo. Takrat sem prvič izračunala, koliko sem imela "urno postavko". Niti 2€, pa sem kar hitra kvačkarica. Gospa je bila zadovoljna. Hočem pa reči to, da so ročna dela na žalost velko, veliko podcenjena.
    Lepo delaj še naprej, lepo te je brat in gledat.

    Lep pozdrav Di

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, točno tako. Te stvari se enostavno ne dajo ovrednotiti. Oziroma, če jih ovrednotiš dobiš reees bedno ceno na uro. So pa ročna dela zato lepa darila. Lep dan in lep teden.!

      Izbriši